الأحد، 5 أكتوبر 2008

كنت دايما بقول انى لقيت فيه اللى ملقتوش فى فى...فى حد مينفعش ميكونش يحمل الا المشاعر دى ، بس احنا مبنختارهمش مختارتش ابويا لكن حسيت معاه انه ابويا اللى بيحن عليا ويسأل ويطمن ويخاف ..حاجات افتقدتها ومش هخبى عليكم
انا مكنتش جايه اكتب ..كنت بدخل فى سكوت مدونتى ابص عليها نظرة يائس وامشى ..لكن بعد مصلحت الكمبيوتر قولت اشوف الناس اول حد - كالعادة - بدخل ادور عليه كان بابا ..ولما اقول بابا يبقى يوم حفلة توقيع العدد الاول من مدونات مصريه للجيب لما قولتله يا بابا انا عايزاك تيجى ولما لقيته ، ولما واحد معرفوش شافنى وانا بسلم عليه وواقفه جمبه وبيسألنى ده والدك بجد؟ بدون تردد قولت اة ده والدى
ايوة ده ابويا لانه حسسنى بكده ، ومش انا بس

انا عايزة يا بابا اقولك حاجه ويارب بجد تشوفها ..انا عارفه انى زعلتك قبل كده بس انا كمان عارفه انك قلبك طيب وكبير وبتحبنى وبتحب كل الناس
بجد سامحنى لو كنت انا اللى خليتك تبعد ،بس بجد ارجع عشان فعلا انت حسك بس بالدنيا عندنا ، انا مش عارفه اوصلك ولا عارفه اكلمك
وفعلا حسه انى محتاجه اكلمك ، محتاجه ارجع زى الاول واكيد محتاجه مساعدتك لده

اعذرنى وسامحنى ان كلامى وكلام الدنيا ميوفيش الاحساس اللى شيفاه فى كلام الناس ولا كلامى
عايزة بس اطمن على حضرتك

هناك 3 تعليقات:

ليكوريكا يقول...

كويس انك كتبتي كده دلوقتي

حتي لو مش قادره تكلميه

وحتي لو هوا مش هيقرا كلامك ده دلوقتي

بس لما باذن الله الوضع يتغير ويرجع زي الاول

اكيد لما يشوف موضوع زي ده

ويعرف قد ايه انتي مفتقداه

هيبقي للموضوع ده قيمه كبيره اوي

اتمني انك متيأسيش وفنفس الوقت ادعيله دايما

ورجوعه بايد ربنا وبس

سعيد انك خرجتي عن صمتك

وكل سنه وانتي بخير

ليكوريكا

Eman Henaish يقول...

ان شاء الله لما يقرأ الكلام ده

هيحس بالحب والافتقاد اللي أنا

التمسته في كلماتك

و بجد ساعتها هيرجعلك بابا تاني


بس المرة دي أوعي تزعليه تاني :)


ربنا يخليكوم لبعض

حازم النبراوي يقول...

بجد موضوع مميز جدااااا

دة كمان يصلح للتسجيل وبصراحة معظم مواضيعك تصلح لانها تتسجل

سجلي ياشيماء ولو محتاجة اى مساعدة انا تحت امرك

انا عموما بدور على حد يذيع معايا ومعنديش اى مانع انك تكونى معايا لو حبيتى

nabrawe@gmail.com

تحياتى وتقديري