الأحد، 22 يونيو 2008

كارابانتت!!

تحديث

انا صحيح نسيت اعرفكم بيا ، انا عيلّه الازدواج الثانى والانفصامى والطيب الهادى الرزين لفوفه (مفتريه ) ، هى سيبالى البلوج امانه
يعنى انا وفوفه واحد بس اتنين ، شخصيتين فى آن واحد (برت بلس )



جئتُ ..لا اعلمُ من أين ااااااااا...ولكنيِ أتايتُ وووووووو....

*********


آآآه يا فوفه ..زمانك دلوقتى بتبلبطى فى الميه ...بتبلبط؟!!!...دى الساعه اتناشر بليل يا عيلّه ..انتى خلاص عقلك ذهب من ساعة ممفترية راحت تصيف وسابتك
وسابتلك البلوج امانه فى رقابتك

مفتريه : بت انتى ..البلوك ده تنضفيه وتمسحيه وتكتبى فيه ...وتكلمى الزباين ..والبقشيش بالنص
عيلّه : بلوك اية بس ...ده فى الاميل يا فوفه
مفتريه : انتى هتعلمينى اتكلم ازاى ...اسمعى الكلام من الاخر وبطلى لك ..ده انتى لوكلوك خالص
عيلّه: حاضر يا فوفه ..بس ايه زباين دى ..هى كافى شوب ؟!!
مفتريه : بت انا راحه اصيف يومين فى كوم الطين ...هريح اعصابى من دوشتك ..ال كافى شوب ال ..هقلبها والله قهوة بلدى
عيلّه: خلاص يا فوفه متزعليش نفسك ..وايه كوم التين دى ؟
مفتريه : كوم الططططططططططططين ....ده مركز كارابانتت
عيلّه: مين يا فوفه ...كرابنتيت ده ؟!!
مفتريه : كرابنتيت ...اما صحيح جاهله ومتخلفه ...كارابانتت ..دى نقابه جديده هنفتحها للمفتريين سابقاً ..احنا تراث يا ماما ولازم يحافظوا عليه ..أمال انتى فاكره ايه
عيلّه: ....ومسمتوهاش نقابة ليه؟
مفتريه: لو فضلت ارغى معاكى يا بنتى مش هلحق الصيف اساسا وهروح هناك فى الشتا ...يلا سى يو ...وتيك كير على البلوك



جئتُ وووووو...لااااااا أعلمُ وووووو...من آآآآآآآآآين اااااااا...ولكنىِ ...أتيتُ وووووو

*********


فوفه يا فوفه وحشانى
ده كان اخر كلام قالته قبل متركب التوك توك بتاعها وتروح الكرابنتيت ..ياناس خايفه عليها شكلها راحه تبيع البلوك ..يييييييي البلوج
اصل انا سمعت اشاعات ان هيبقى فيه مخبرين على البلوجات ..بس دول كده وكده مش متخفيين يعنى
وال ايه بيناقشوا الحاجات دى فى المجلس
فوفه ارجعى بقى انا مشطبالك على الزباين كلهم اهو ...حتى اسأليهم
مش كدا يا اخونا ؟!!!



ملحوسه
بحب البت دى موووووز

هناك 22 تعليقًا:

blue-wave يقول...

وبعدين فى دمك اللى زى العسل دا؟

Unknown يقول...

يعني مين راح فين
لية
كارا بانتت كمان
ممكن اشترك
ههههههه
سلام

Eman Henaish يقول...

هو في ايه بالظبط ؟؟؟؟
:)

عيله مفتريه سابقا يقول...

blue-wave

زى العسل
وبعدين فى النمل اللى هيتلم ده؟


ثنكس موت يا دكتور


سلامى

عيله مفتريه سابقا يقول...

My Hope$

مالكم يا جماعه مش فاهمين ليه

دى مفتريه هان اللى هى (انا ) سافرت وسابتنى علشان تصيف

شكلو انفصام فى الشخصيه :D

ومالو اشتركى ...مهى بقت كرابنتيت

اوبس

مفتريه هتضربنى

سلامى

عيله مفتريه سابقا يقول...

Eman


مفيش فيه فوفه

وكاربانتت

وسمعنى سلام متزوقينى يا ماما


سلامى

R-H-S يقول...

انا جه تاني اوعي بقي تفتري علينا
الا صحيح فين كوم الطين دي انا اعرف كوم ابو حماده ....هههههه
ع الله تكوني صيفتي كويس

عروسة ننوسة يقول...

دمك بجد شربات والبوست هايل تحفة لا انا هبقى زبونه مستديمه بس ابقى اعمليلى خصم

Oss يقول...

مممممممم
سؤال
هو مين الأصل
فوفه ولا عيله

لو فوفه هتبيع البلوج انا شارى
وبالسعر اللى هى عايزاه
هاتيلى بأه كوباية شاى عشان هستناها لغاية ماتيجى

تحياتى

مجرد خواطر يقول...

السلام عليكم
تصدقى يا بت ياعيلة البت فوفو دى مفترية اوى اوى ما انتى كويسة اهو هى كدة مش عاجبها اى حاجة معلش استحمليها شوية وخليكى انتى الكبيرة

عيله مفتريه سابقا يقول...

GeHaD-----(male)

متخافش

الدار امان

مفتريه لسه مجاتش

فين اشتراك البلوك :D

لما تعرف والنبى فين كوم الطين دى ابقى قولى

وفين كوم ام حمادة دى

منورنى دايما

سلامى

عيله مفتريه سابقا يقول...

عروسة ننوسة


اوبس
احنا فينا من الديسكاوند كمان

دنا لسه بلم حق التذاكر

انتى اللى قمرايا وسكر البنات

وبقولك اية
لقيتى عريس كده ولا كده
اقفش على طول

واندهيلى

سلامى

عيله مفتريه سابقا يقول...

Oss

احنا الاتنين تقليد

:D

فوفه وعيله الاتنين واحد ..بس فوفه مفتريه وعيله الهادية الرزينه

بس كده

لا طبعا مش هسمحلها تبيع البلوج

وخد شيكولاتك وشايك واقعد فى اخر البلوج احسن حد يسرقها

سلامى

عيله مفتريه سابقا يقول...

مجرد خواطر

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

اة يا اخوتى ، قوليلها والنبى
احسن هى مش مقتنعه انى طيبه وعلى نياتى

ماشى علشان عيونك يا قمر هستحملها

سلامى

MeMe يقول...

بجد بجد بجد ... البلوج دمه زى العسل ..
مش ممكن .. ماشاء الله ...

بس انتى لخبطتينى ...
انتى مين فيهم .. وبتبقوا هنا امتى؟؟
لما اللى بتصيف تيجى ثلمى لى عليها ...
ويارب تكون صيفت كويس..
بس هى ليه مش خدتك معاها؟
تقبلى مروروى ... وانا خلاص حجزت فى البلوج دى .. هبقى زبونة ان شاء الله ...

Sister MeMe

Slaaaaaaaaaaaaaaaamz ..

نـــــور يقول...

سلااااااااااام
بوست عسول موت ولو الحكاية كده اعتبرينى زبون دايم وخصم عالمشاريب وحياة ابوكى....... ربنا يرجعلك فوفو بالسلامه
دمت فى رعاية الله

smsm يقول...

بجد رائع بوست هايل
دا اوول مرور ليه وان شاء الله هيتكرر
اختك

ليكوريكا يقول...

انا عاوز امسك رئيس كارابنتت

مليش دعوه ... :)

بصراحه انا (دماغي) راحت وجت في البلوج ده

بس هيا دلوقتي مستقره في كارابانتت
سيبوها تبلبط بقي

ليكوريكا (رئيس كارابنتت القادم)

عيله مفتريه سابقا يقول...

MeMe

ياربى على الكلام الطعم اللى زي السكر

بصى يا ستو

انا وعيله ومفتريه وانا واحد

بس عيله دى الطيبه الهاديه
ومفتريه اللى هى جر شكل

بس خلاص

بصى المدونة دى انا عاملاها مشروع قومى ووطنى

تعالى اقعدى وهاتى الكوفرته بتاعتك وباتى كمان


سلامى يا قمر

عيله مفتريه سابقا يقول...

habiba

مغسى بوكو ليكى يا قمر

ولون البلوج دى جاية علينا بخسارة

طلبات وديسكوند

ماشى يا قمر


سلامى

عيله مفتريه سابقا يقول...

smsm


متشكرة جدا جدا

وان شاء الله تنورينى الف مرة


سلامى

عيله مفتريه سابقا يقول...

ليكوريكا

اية ده
امال انا همسك ايه
كمان سيادتك يعنى
متعرفش ان كارابنتيت دى بتاعتى انا واربع اعضاء
وهما انتخبونى بالسلطه
اكون انا الريس
هى خناق من اولها ولا اية


لالا استوب عندك انت متعرفنيش
دنا امنعك تخوش بلوكك
اوقف عليه اتنين عيال يلوقك بالطوب


ابقى تعالى تانى وانا اعينك مساعد ليا

سلامى